Chủ Nhật, 6 tháng 1, 2013

Who I Was Born to Be - Tôi Chẳng Đổi Thay - Singer: Susan Boyle





Who I Was Born to Be - Tôi Chẳng Đổi Thay
Singer: Susan Boyle


Khi tôi còn bé thơ khờ dại

Tiếng gió thổi trong rừng cây vắng
Lời bài ca đọng lại trong sương
Tất cả ngân ca tên tôi mãi

Khi còn là cô bé thơ ngây
Vẫn có hoa e ấp nở đêm về
Không hoảng sợ bởi làn ánh sáng
Chẳng thẹn vì bóng tối trời đêm

Giờ lớn lên thôi hết dại khờ
Đời cay đắng tôi từng nếm trải
Với niềm tin bản lĩnh vững hơn
Tất cả vẫn cùng tôi ở lại

Dẫu lời đáp vẫn chưa biết rõ
Chỉ biết rằng tôi được tự do
Nếu ai hỏi tôi xin đáp lại
Tôi vẫn tôi của buổi ngày xưa

Và vì vậy nơi đây tôi đứng
Rộng vòng tay giang sẵn đón chờ
Thế giới kia tôi nắm trong tay
Vẫy gọi tôi sẵn sàng tung cánh...




When I was a child
I could see the wind in the trees
And I heard a song in the breeze
It was there, singing out my name


But I am not a girl
I have known the taste of defeat
And I've finally grown to believe
It will all came around again


And though I may not know the answers
I can finally say I am free
And if the questions led me here
Then I am who I was born to be


And so here am I
Open arms and ready to stand
I've got the world in my hands
And it feels like my turn to fly


Though I may not know the answers
I can finally say I am free
And if the questions led me here
Then I am who I was born to be


When I was a child
There were flowers that bloomed in the night
Unafraid to take in the light
Unashamed to have braved the dark


Though I may not know the answers
I can finally say I am free
And if the questions led me here
Then I am who I was born to be
I am who I was born to be

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét